pühapäev, aprill 27, 2008

Tartu meister selgunud

Tänavused Tartu meistrivõistlused võitis P. Vorobjov 5,5 punktiga, viigistades ainult viimases voorus. Minu Vorobjoviga esimeses voorus peetud mängu kollektiivne analüüs näitas, et õige mängu korral oleksin ma teda võitnud. Teiseks tuli I. Kuusk 4,5 punktiga. Kolmas oli J. Seljodkin samuti 4,5 punktiga. Mina kogusin 3 punkti ja tulin 18 osavõtja ja 17 lõpetaja hulgas 10. kohale. Turniiri alustades olin reitingu poolest 11. Võitsin kõik mängud valgetega ja kaotasin kõik mustadega. Võitsin kõiki endast madalama reitinguga mängijaid ja kaotasin kõigile kõrgema reitingu omajatele.

5. voorus olid mul teist korda järjest valged. Mängisin T. Partsiga. Takistasin vastasel vangerdamist ja oda mängu toomist. Võitsin etturi. Hiljem tekitasin vastasele kolmiketturi ja muutsin kõik tema nupud liikumatuks, mis tõi mulle võidu. 6. voorus katsetasin M. Kolgi vastu avangus b2-lt etturi löömist, aga jäin selle tulemusel varsti ise vähemetturiga ja sel korral oli minul raskusi arengu lõpetamisega, mis tõi kaotuse. Viimase vooru mängus oli minu sel turniiril mängitutest kõige rohkem käike, aga selleski alistusin juba 37. käigul.

0 vastukaja: