kolmapäev, august 13, 2008

Toidukaubad samas nimekirjas

Nägin unes, et olin kirjutanud raamatu. Raun pidi selle nüüd arvutisse sisestama ja välja andma. Ta tuli üle küsima ühte lauset, milles olin teinud paranduse, nii et seal esinesid nüüd nii sõna "munder" kui ka "vorm", kuigi mõeldud oli sama asja. Sõnade järjekindlusetu kasutamine tekitas segadust. Vaatasin, et üks sõna on nõrgemini kirjutatud, võibolla Raun ei loe seda välja ja küsib selle kohta. Kirjutasin sõna pastakaga tugevamalt üle. Raun ütles aga, et ta ei mõelnud seda. Nüüd sain ise ka aru, et kui mina olin sõna välja lugenud, pidi tema ka lugama. Parandasin lause sõnastust. Aga see ei meeldinud Raunale endiselt. Nüüd tõmbasin lause teise poole üldse maha ja kirjutasin uue. Kirjutasin, et Lääne-Euroopas tekitab Euroopa Liidu vastane kirjandus konkurentsi. Raun ütles, et see on väga tabav lause. Aga ta näitas veel rea algul olevat sõna, et mis see seal teeb. Selle olin unustanud maha tõmmata. Nüüd tõmbasin. Raun jäi lõpuks rahule ja kõndis minema. Kõndisin teises suunas. Mõtlesin, kas Lääne-Euroopas üldse Euroopa Liidu vastast kirjandust on. Aga jõudsin järeldusele, et näiteks Thatcher on kindlasti sel teemal mõne raamatu avaldanud. Nüüd sai minu käsikirjas ühte lauset kõvasti viimistletud. Nii hoolega oleks saanud viimistleda kõiki lauseid, aga seda me siiski ei teinud. Kodus kuulsime, et keegi kõnnib läbi trepikoja. Arvasin, et see on naabri ema nagu tavaliselt. Aga minu ema ütles, et tegemist on hoopis naabri isaga. Seega tundis ema inimesed kõrva järgi kõnnakust ära. Ema rääkis, et tegemist ei ole selle mehega, keda mina naabri isana tunnen, vaid tema tegeliku isaga. Naabri ema oli temaga kunagi abielus olnud, siis abiellunud teise mehega ja nüüd uuesti vana mehega. Läksime trepikotta. Seal kõõlusid väiksed poisid käsipuul. Neid tuli keelata. Üks väike tüdruk küsis mult, kes ta minu arvates on. Vastasin, et ma ei vaata seda, kes ta on, vaid seda, mida ta teeb. Arvutist tahtsin vaadata ühe inimese kodulehekülge, aga selgus, et seda pole enam üleval. Arvuti ütles, mis kuupäeval lehekülg maha on võetud. Seda öeldi ilmselt selleks, et kui keegi teine tahab endale sama aadressiga lehekülge teha, siis ta näeks, et see aadress on varem juba kasutusel olnud. Arvutist nägin veel, et Helina loeb parajasti minu raamatute nimekirja. Aga nimekirja esimene alajaotus oli mulle endalegi arusaamatu. Hakkas meelde tulema, et esimeses alajaotuses on tegemist hoopis kaupade nimekirjaga, mis ma ühel päeval ostsin. Nende hulgas oli üks eksemplar enda raamatut, ülejäänud olid toidukaubad. Otsustasin selle alajaotuse sellest kohast kustutada, sest see pidi mul kettal ka olemas olema.

0 vastukaja: