laupäev, oktoober 11, 2008

Piitsa ja läbi otsida

Pool Lossi tänavast oli kaamerate jälgimise all. Keset seda tänavat seistes sai vaadata televiisorist pilti selle tänava kohta. Teisel pool teed kõndijad võisid tähele panna, et kuigi ma ei vaata nende poole, jälgin ma neid televiisorist. Inglismaal oli viimasel ajal sageli maavärinaid, aga Eestisse need esialgu ei ulatunud. Lätis hakati kartma, et maavärin võib neelata terve parlamendi koosseisu korraga. Ettevaatuse mõttes hakati Läti parlamendi istungeid pidama tuumavarjendis. Läksime ka maa alla. Seal rääkis Rei, et üks tema õpilane on andekas. Vastasin, et sellest ajast, kui mina trennis käisin, mäletan ma, et see poiss ei ole males andekas. Aga tuli välja, et ei räägita minuaegsest trenniskäijast, vaid ühest praegusest õpilasest. Minuaegsete trenniskäijate kohta ütles Rei, et neil olid kõigil silmad vees, kui kuulsid, et ma olen Kerese raamatu koostanud, ja lubasid kõik esitlusele tulla. Üks maletaja oli koostanud avalduse, millele oli kirjutanud teiste allkirjad. Kuigi minu ja tema reitingute vahe ei olnud suur, oli ta kirjutanud, et tema on esimene järk, aga mina kolmas. Selle peale olin solvunud. Ütlesin, et sellised andmed näitavad, et avaldus on võltsing ja kiiruga koostatud. Selle maletaja naine pidas kõnet. Kaamera näitas teda ainult eemalt, arvatavasti seetõttu, et tal oli vähe riideid seljas, mida ei tahetud esile tõsta. Aga see naine kägistati ära. Surmahetkel ütles ta veel: "Kurrnäu." Ütlesime, et lähme maa alt välja, kui siin sellised asjad juhtuvad. Aga selle naise mees ütles, et enne ta meid ei lase, kui on meile piitsa andnud ja meie taskud läbi otsinud. Jooksime tal eest ära. Et me välja ei pääsenud, siis jooksime maa all.

0 vastukaja: