laupäev, oktoober 18, 2008

Õppisin uue haiguse

Lugesin teaduslikke raamatuid. Hetkel lugesin paksu arstiteaduslikku. Äkki hakkasin minestama. See tuli vist sellest, et olin raamatust mõne haiguse selgeks õppinud. Kuna jätsin mõned lõigud vahele, ei saanud ma seda raamatut panna läbiloetud raamatute nimekirja, kuigi suuremat jagu lugesin. Nimekirja lisamiseks oleksin pidanud vahele jäänud lõigud hiljem ära tundma ja tagantjärele lugema. Mul tekkis aeg-ajalt jala sisse haav, millega pidin arsti juures käima. Varem oli arst püüdnud protseduuril väga puhtust hoida, aga viimasel ajal ei pööranud ta enam puhtusele tähelepanu.

Istusin naabermaja ees üksinda autos. Mööda kõndisid järjest miniseelikus tüdrukud. Üks neist hakkas auto ümber ringiratast tiirutama ja aknast sisse vaatama. Sõidutasin auto oma maja ette, ilma mootorit käivitamata. Parkimisplatsil ei teadnud ma kohe, kuidas täpselt parkida, nii sõidutasin autot edasi-tagasi. Kui autost väljusin, märkasin kapotil mõlki, mille olin vist tekitanud mina praegu vastu tee äärt sõites. Parkimisplatsil oli venelasi. Loetlesin neile, kes autos on. Kui ütlesin, et seal on teiste hulgas ungarlane, oli üks venelastest väga imestunud, sest ta polnud sõna "ungarlane" varem kuulnud.

0 vastukaja: