teisipäev, jaanuar 13, 2009

Kapsastest Vikipeediani

Venelase toodud kapsad sõime pühade ajal ära. Täna sõime enda ostetuid, mis olid hangitud juba enne venelaselt kingituse saamist. Täna söödud olevat rasvavabad. Mina ei saanud maitse järgi jälle erinevusest aru. Aga rasvaks sõime kõrvale sealiha. See oli kodusiga. Eelmistel päevadel sõime metssiga. Seda kinkis üks poliitik. Ajalugu läksin õppima osalt sellepärast, et paljud juhtivad poliitikud olid ajaloolased. Kui Eesti esimest korda iseseisvaks sai, olid poliitikud juristid. Või võib rääkida ka muistsest iseseisvusest. Ainult et siis ei olnud veel riiki. Nagu praegu on vaieldud, kas Euroopa Liit on riik või mitte, nii oli riigi mõiste ähmane ka keskajal. Selgemaks muutus see absolutismi perioodil. Ühes raamatus on kirjas, et üks fašismi komponent on absolutism. Teised olid vist natsionalism ja irratsionalism. "Natsionalism" kirjutan sellepärast, et raamat ei olnud eesti keeles. Keegi kirjutas kunagi Vikipeediasse, et natsionalism on sama, mis natsism. Tema arvamus oli vale. Vikipeediat ei maksa kunagi teiste allikatega võrdlemata usaldada. Kirjutasin ükskord enda kohta Vikipeediasse paar lauset. Minuga pahandati, et enda kohta ei kirjutata. Aga minu arvates võiks minu avaldatud raamatuid seal mainitud olla ja ise tean ma kõige paremini, mida ma avaldanud olen. Võibolla kirjutasin isegi liiga lühidalt.

0 vastukaja: