laupäev, jaanuar 24, 2009

Metsast palkadeni

Ükskord kirjutasime metsas maas vedelevatele männikoore tükkidele pliiatsiga teateid. Samas metsas korjasin ükskord valge kärbseseene, pidades seda pilvikuks. Seda nähes nõuti mult, et ma noa mulla sisse puhastaksin. Ühte oma taskunuga nägin viimati kooli tööõpetuse tunnis. Laenasin selle välja ja tagasi ei saanud. Eile arvasin, et mult on midagi varastatud, aga pärast selgus, et olin selle ise tavalisest erinevasse kohta pannud. Eile ostsin teist kalja kui varem olen ostnud, sest nüüd ostetu oli odavam. Erilist maitsevahet ei olnud. Kõik kaljad ei ole siiski ühe head. Ema tahab, et ei oleks liiga magus, minule ei meeldi, kui on liiga mõru. Ma ei tea, kas alkoholi tarvitatakse rohkem mõru maitse või purjutegemise pärast. Viimane artikkel, mida ma lugesin, rääkis alkoholi kahjulikkusest. Alkohol ei kahjusta mitte ainult inimese enda, vaid ka tema laste tervist. Minu arvates on tervis tähtsam kui eurole üleminek, aga riigijuhid arvavad teisiti. Eile üks poliitik rääkis, et tema teab, kui keerulised asjad on, aga nõudmiste esitajad jagavad asju ainult headeks ja halbadeks. Üks valimisreklaam lubas paremat palka kõigile. Reklaamis ei öeldud, mille arvelt. Nüüd on hakatud hoopis palku vähendama.

0 vastukaja: