reede, jaanuar 09, 2009

Turniir jäi ära

Eile hommikul oli mul plaanis, et õhtul valmistun tund aega tänaseks turniiriks. Õhtul oli aga nii suur lugemisisu, et malele ei tahtnud aega raisata. Siis ütlesin, et ma ei hakka ennast vormi ajama, aga lähen siiski turniirile kohale, et pärast millestki kirjutada oleks. Ja nagu näha, kirjutamiseks ma materjali leidsin. Mõtted valmistusid turniiriks siiski sel määral, et hommikul läks uni varem ära. Läksin mängukohta kohale. Seal oli väljas silt, et asutus on täna vee- ja soojakatkestuse tõttu suletud. Tegelikult olid välisuks ja ajalehelugemisruum lahti. Võibolla vett ei olnud, aga ruumid olid soojad. Mõtlesin, et kui juba kohale tulin, siis loen natuke "Eesti Ekspressi". Seda ma laualt ei leidnud. Siis lugesin hoopis "Videvikku". Seal pahandati ühe aastalõpu telesaate üle. Nägin ka mõnesid malemängijaid. Küsisin, kas 2. jaanuaril saadi turniir kokku. Ise ma nimelt ei pidanud sellist kuupäeva mängimiseks sobivaks. Selgus, et turniir oli toimunud koguni 18 osavõtjaga. Oli tähistatud sünnipäevi. Võitjat ma ei küsinud.

0 vastukaja: