pühapäev, veebruar 22, 2009

Instruktor

Mängisime reketimängu. Vastase arvates läksid kõik minu löögid piiridest välja, aga tegelikult polnud piire kokku lepitud. Ema nägi võõraid lapsi lahtise akna peal ronimas ja läks neid hoiatama. Läksin kaasa. Öeldi, et asjad on ohtlikud, sest suuri tulekahjusid esineb päriselt rohkem kui unenägudes. Minu unenägudes oli neid küll palju. Koolis vaadati televiisorist suusavõistlusi. Enamus inimesi vaatas ühes ruumis, aga mina jäin vaatama teise ruumi, kus ei olnud segajaid. Oli siiski oodata, et varsti tullakse seal ka ette. Läksin sauna. Leiliruumis oli mitu pinki üksteise taga. Mina istusin keskmisele pingile. Sauna saabus lisaks meestele üks naine, kes töötas seal instruktorina. Naine istus tagumisele pingile. Kui ta kõnetas eespingil istuvat meest, kukkus see peaga vastu põrandat. Naine vaatas ta pea üle. Ta ütles, et suured peapõrutused saavad alati alguse väiksest laubapõrutusest, mis hakkab süvenema. See, kelle pea oli põrutatud, olin mina.

0 vastukaja: