reede, veebruar 13, 2009

Suurem turniir

Täna oli mul valida, kas minna I. Talve sünniaastapäeva üritusele või malet mängima. Valisin viimase. Täna oli see päev, kus mängijaid tuli ka veidi kaugematest maakondadest, nii et osavõtjaid oli 24. Esikohta jagasid Puis ja Sprivul, kellest viimane loobus auhinnast. Kolmas oli Abram. Mina oleks õige mängu korral võitnud vist kõik partiid, aga kogusin 7 mängust neli punkti.

Esimeses voorus mängisin A. Liivaga. Võitsin tänu sellele, et mul õnnestus panna lipuga kahvel vankrile ja odale. Teises voorus võitsin ajaga Seljodkinit. Ajapuuduses kaotas ta ka viguri seisus, kus mul oli kaks vankrit ja temal lipp. Kolmandas voorus mängisin Abramiga. Tal tekkis isoleeritud ettur, ma lõin selle, aga hiljem kaotasin viguri, kui vastane lõi ratsuga etturi b2, nii et minu ratsu c3 jäi ette. Neljandas voorus võitsin Ivaineni vastu kvaliteedi, aga seejärel mängisin seisu kiirelt maha ja kaotasin:

1. e4 c5 2. Rf3 d6 3. Ob5+ Od7 4. Od7+ Rd7 5. 0-0 Rf6 6. Le2 g6 7. c3 Og7 8. d4 0-0 9. e5 de 10. de Rd5 11. e6 R7f6 12. ef+ Vf7 13. Rg5 Vf8 14. Le6+ (Parem Re6, aga mulle viirastus, et lipukäigu korral võidan terve vankri.) Kh8 15. Rf7+ Vf7 18. Lf7 Ld6 19. Vd1 (Õige tundub Ve1.) Le5 20. f4 Le2 21. Vf1 Vf8 22. Vf2 Le1 23. Vf1 Le4 24. Rd2 Le3+ 25. Kh1 Vf7 ja kuigi ma proovisin veel omakorda vastase lippu kinni püüda, see ei õnnestunud.

Neljanda vooru mängu lõppedes tundsin ennast väga unisena, aga varsti läks see üle. Viiendas voorus mängisin Kääbiga, seal oli mu seis vist vahepeal pisut halvem, sest vastane oleks saanud lüia oda ratsu eest, aga lõpuks nõustus ta vankrite vahetusega, mille järel võitsin enametturiga etturilõppmängu. Kuuendas voorus oli mul Raidvälja vastu initsiatiiv ja tal oli ajapuudus, aga tugeva oda sundimata väljavahetamise järel sain ma mati. Seitsmendas voorus oli mul võidetud etturilõppmäng Volperti vastu ja enne tema b2 seisva etturi lipuga hävitamist kukkus vastasel aeg.

0 vastukaja: