neljapäev, veebruar 05, 2009

Uus hinne

Küsisin muusikaõpetuse õpetajalt, kas muusikaõpetuses võib jutustada. Ta vastas, et ei või, see mul kontrolltöös valesti oligi. Ta andis selle tagasi ja olin saanud selle eest kahe. Protesteerisin, et kirjutasin sama moodi nagu alati, varem olen saanud viisi. Laulmise eest olen saanud kolmesid, aga nootide tundmise eest viisi. Järgmiseks läksin inglise keele tundi. Kuna hakkasime teist korda keskkooli lõpetama, andis õpetaja Kalme mulle blanketi ja ütles, et sinna tuleb kirjutada aastahinded ja eksamihinded. Mul ei olnud mingit tahtmist lõpueksameid uuesti tegema hakata, sest need poleks mul läinud nii hästi kui eelmine kord. Ütlesin, et ma kolm aastat tagasi juba täitsin sellise blanketi. Kalme andis järele, et siis ei ole vaja. Helen rääkis, et välismaal elamise ajal kaotas ta äikse tõttu õppimisvõime. Välismaal oli ta õppinud merenduskoolis.

Istusin ruumis Tulvistega kahekesi. Mul oli lahti minu blogi. Viimases blogisissekandes oli üks malediagramm ja eelviimases mitu. Need olid külastajavaenulikud, sest neile hiirenoolega peale minnes hakkasid nad liikuma. Laual oli raamat Vabadussõja kohta. Ojaste võttis selle ja hakkas lehitsema, et vaadata, kas laenata. Ta keeras lehti lõhkuvate liigutustega, sest metsas elamise tõttu polnud ta õppinud raamatutega ümber käima. Raamatu vahel oli minu raha. Mind süüdistati, et olen selle varastanud, aga ma vaidlesin vastu. Oli õhtu ja läksime magama. Poistest ja tüdrukutest pidi üks magama põrandal. Hommikul pidime laagrist koju sõitma. Mul ei tahtnud uni ära minna. Enne ärkamist mõtlesin, kus ma tegelikult olla võin. Kõige tõenäolisem oli, et Paides.

0 vastukaja: