reede, märts 27, 2009

Nimed sassis

Ühe naise mees ütles, et ta lõikas ise nabanööri jupi küljest. Pahandati, et niiviisi võivad tekkida haigused, näiteks psüühilised. Arstid käskisid sellel naisel paljaks võtta. Mina ja veel mitu inimest põgenesime, et ei peaks seda pealt nägema. Istusin fuajee diivanil. Varsti kõndisin jälle koridori, et ühte asja võtma minna. Mul oli ainult käterätt ümber. Tagant ei olnud see korralikus asendis ja mulle öeldi, et mulle vaadatakse imeliku näoga järele.

Lugesin ühte ajakirja. Ütlesin, et see on "Eesti Päevaleht". Pidin parandama, et tegelikult hoopis "Pikker". Olin nende nimed segi ajanud, sest osa tähti nimedes kattusid.

Lähenes Euroopa Liidu vastane kõnekoosolek. Välja oli kuulutatud, et esineb Toomsalu. Ta oli Riigikogu liige. Ütlesin talle, et oleks vaja ka mõnda parempoolsemat saadikut. Tegelikult paremal tiival päris eurovastaseid saadikuid ei olnud, oli ainult kriitilisi. Toomsalu pahandas, et miks on tema esinemine välja kuulutatud, kui ta pole veel nõusolekut andnud.

0 vastukaja: