teisipäev, aprill 07, 2009

Maksmisraskused

Olime Paides. Oli hommik ja pidime Tartusse sõitma hakkama. Aga Klaus hakkas enne veel ühte asja tegema, mille tõttu lükkus sõit edasi. Ma ei teadnud, kas õhtul enam busse läheb. Võibolla pidime sõitma koguni järgmisel päeval. Kopeerisin ühe Klausi blogisissekande enda blogisse. Sellel oli foto juures, mis minu blogis paigutus minu foto alla. Klaus ütles, et tema blogis peab kõigi sissekannete pealkiri olema küsimus. See oli selleks, et kui keegi sisestab otsingumootorisse sõna asemel küsimuse, oleks näha, mis küsimuse ta sisestas.

Käisin toidupoes. Mul tuli arve 97 krooni. Seda hoolimata sellest, et ma ei võtnud kaupa palju, ainult neli asja. Aga kassas selgus, et mul on kaasas ainult 70 krooni. Ütlesin, et ma toon kodust raha juurde, ma elan siinsamas, korvi jätan niikauaks kassasse. Kodus nägin 50-kroonist, mille olin hommikul taskust välja võtnud. Sellest tahtsin kassapidajale rääkida. Poodi tagasi jõudes ei olnud selles kassas enam müüjat. Aga kohe üks müüja tuli ja maksin 10 krooni juurde. Olin koos emaga kodus, kui tuldi teatama, et ühel sugulasel ei jätku meestejuuksuris maksmiseks raha, kas me ei saaks juurde anda. Paari päeva pärast kordus täpselt sama lugu. Nüüd läks ema juuksurisse asja uurima. Seda meest juuksurist ei leitudki. Juuksur, kes teda väidetavalt oli lõiganud, ütles, et ta ei mäleta, kas ta sel päeval oli tööl, kui see mees seal käis. Mees ise oli teadmata kadunud. Ühel öösel oli keegi ukse taga, kes väidetavalt oli see sugulane. Ema läks ust avama igaks juhuks relvastatult. Ukse taga oli siiski sugulane. Aga ta ütles, et pole üldse juuksuris käinud. Pea oli tal siiski kiilas. Tal oli vahepeal keel suust lõigatud. Või seda polnud temaga siiski tehtud. Ta asus ülikoolis saksa keele õppejõuna tööle, kuigi polnud ise saksa keelt ülikoolis õppinud. Maaja asus tööle üldajaloo õppejõuna. Ta oli õppides spetsialiseerunud arheoloogiale, üldajalugu jäi ajaliselt samasse suunda. Maaja seisis koos ühe poisiga raamaturiiuli ääres, kes näitas, et riiulis on tema lõputöö. Maaja ütles, et kui see oleks hea töö, võtaks see enda alla kaks riiulivahet. Mõtlesin, et Maaja ei ole vist kuulnud, et ülikoolis nõutakse just lühidalt kirjutamist.

0 vastukaja: