esmaspäev, aprill 20, 2009

Millest ma mõelnud olen

Tänastes lehtedes oli kõige olulisem uudis, et Põhja-Jäämeri on juba nelja aasta pärast jäävaba. Kas siis peaks merele uue nime andma? Võibolla mitte, sest ilmselt ta talvedel ikkagi jäätub. Reedel nägin veel Tartus lumehange. Ja vist laupäeva hommikul nägin lumehelbeid langemas. Täna kutsuti mind viieks minutiks välja lapsevankrit valvama ja ma unustasin jopi selga panna. Aga kampsun oli seljas, päike paistis ja külm ei hakanud. Pealegi kiigutasin vankrit, mis andis endale sooja. Seevastu eile olin paksemalt riides, aga kätel hakkas külm. Eile mõtlesin järjekordselt, et pean kõigepealt tegelema võlgade likvideerimisega ja alles seejärel vaba aega muudele asjadele kulutama. Võlgadeks valisin kahe "Tuna" numbri ja lõppmänguraamatu läbitöötmise. Jõudsin siiski eile muud ka teha, sest see mõte ei tulnud hommikul. Lugesin eile, et 1. mail toimuvad mingid mõttetalgud. Mina mõtlen ilma vastavate üritustetagi ja arvan, et kodus töötab pea paremini kui mingil avalikul üritusel. Ja informatsiooni teiste mõtete kohta on ka võimalik iga päev saada. Eile mõtlesin kristalli tekke üle, aga kuskilt selle kohta informatsiooni ei vaadanud. Täna mõtlesin, et kandideerimisega võib siis ka tegeleda, kui ei valita, sest kandideerimine ise paneb pingutama.

0 vastukaja: