kolmapäev, aprill 29, 2009

Sõltuvustest ja muust

Mulle tundub, et eestikeelse Vikipeedia artikli kanepi kohta on kirjutanud narkomaan. Kui aga vaadata linke, mis sama artikli juures on antud, siis avaneb sama narkootikumi kohta negatiivsem pilt. Kokaiini kohta väideti ühe blogi kommentaarides, nagu ei oleks selle kasutamine kaasinimestele ohtlik. Eesti Entsüklopeedias on aga öeldud, et kokaiiniuimas inimene võib sooritada impulsiivseid ja ohtlikke tegusid. Kokaiini kohta on ka Vikipeedia pilt üsna negatiivne. Mina väldin isegi kohvi joomist, kuna need, kes joovad, räägivad, et neil on sellest sõltuvus. Võibolla on minul kirjutamisest sõltuvus. Aga ma arvan, et kirjutan kasulikke asju. Seega oleks veel halvem, kui ma need kirjutamata jätaksin. Täna kirjutasin näiteks aruannet Tartu Kultuurkapitalile stipendiumi kasutamise kohta. Ja mulle määrati samast kohast juba uus stipendium. Mõlemal korral on määratud summa taotletud summast väiksem. Varem sai samade asjade jaoks taotletud ka Eesti Kultuurkapitalilt, aga ei antud. Selle nõukogu koosseisu kuulub inimene, kes on ühe minu teose kohta väga kriitilise arvustuse kirjutanud. Minu viimase raamatu kohta ilmus esimene arvustus otse raamatu kaante vahel ja see oli positiivsem. Eile avastasin, et raamatu võrguversioon on jälle kättesaadav.

0 vastukaja: