neljapäev, aprill 09, 2009

Turniir valel päeval

Mõtlesin, et tänavu võtan üle hulga aja osa Tartu välkmale meistrivõistlustest. Aga selgub, et ma ei saa seda teha, sest need toimuvad 12. aprillil ehk lihavõttepühal, mida on kavas traditsioonikohaselt perekondlikult tähistada. Loodetavasti järgmine aasta toimub turniir paremal kuupäeval.

Seoses pühadega jääb reedel ära aga iganädalane päevakeskuse turniir, mis on tõstetud esmaspäevale ehk 13. kuupäevale.

Reedel 13. jaanuaril 1995 toimus Tallinnas pika turniiri viimane voor. Pidin mängima Andres Karbaga. Mõlemad arvasid, et selline kuupäev toob võidu. Võitsin mina. Ööbimiskohast võistluskohta sõitsime bussiga. Arvasime õigesti ära, et 13. kuupäeval on peal kontroll. Sellest hoolimata olid mul piletid otsas. Kontrolli märgates pöördusin Meelis Kanepi poole, et ta mulle pileti müüks. Aga ta ei müünud. Kui kontroll minuni jõudis, ütlesin ka talle, et ma ostan pileti. Tema vastas, et ei saa osta, kontroll on ju. Anto Kasak ütles talle, et see poiss on Tartust ja ei jõudnud veel piletit osta. Selle peale andis kontroll järele, et müüge talle siis pilet. Aga parajasti jõudis kätte meie peatus ja me läksime lihtsalt maha. Hiljem sai Antost advokaat.

0 vastukaja: