reede, mai 01, 2009

Pidustused alanud

Täna algasid minu sünnipäevapidustused. Kuigi sünnipäev ei ole ümmargune, kestavad need tänavu mitu päeva. Rahulikum osa oli hommikul, kui lugesin mulle värskelt kingitud raamatut ja teisi raamatuid. Uus raamat on Kivirähu "Mees, kes teadis ussisõnu". Kui hakkasin lõikama esimest kartulit salati jaoks, saabusid kolm esimest külalist. Nemad kinkisid mulle särgi, millele on kirjutatud "Schim Schimmel". Vastu kinkisin oma raamatu. Salatit ma rohkem lõigata ei saanudki, sest tädi võttis lõikelaua üle. Kaks inimest kinkisid raha, kokku 1200 krooni väärtuses. Palju aastaid järjest on kingitud kommikarpe, aga tänavu seda ei tehtud. Külla toodi ka kaks titat. See, kellel on kodus kass, ütles justkui: "Näu." Rohkem kui üks peol osalenud inimene ütles, et need ongi mõttetalgud. Aga minu meelest rääkimine ja mõtlemine on kaks erinevat tegevust. Mõtlema peab seoses järgmiste sünnipäevaüritustega. Need jätkuvad esmaspäeval maleturniiri ja teisipäeval raamatuesitlusega. Esitluse kõne kavatsen kirjutada pühapäeval. Homme lubas üks külaline tagasi tulla, kellel täna polnud aega pikalt olla.

0 vastukaja: