laupäev, mai 23, 2009

Pilvisel päeval

Täna on ilus pilvine päev. Praegu olen üksi kodus ja keegi ei sega. Segaduses inimene võib midagi valesti teha. Lehes on kirjutatud, et rääkides saab inimene teistelt negatiivset tagasisidet ja muutub seetõttu viisakamaks, aga võrgus kommenteerides viisakus kaob. Mina enda arvates püian võrgus kirjutades ka viisakuse piiridesse jääda. Aga kirjutades toon tõesti välja sellist informatsiooni, mida rääkides ei too. Raamatupaksust suulist kõnet olekski keeruline pidama hakata. Minu raamatu esitlusel soovitati, et ma järgmiseks mõne paksema romaani kirjutaksin. Ma küll kindel ei ole, et ma seda teen. Eelmine raamat oligi paksem. Aga ta ei olnud romaan. Paksu romaani puhul võtab mul juba lugemine palju aega, sest loen raamatuid vaheldumisi. Luulekogud loen läbi ühe hooga, aga õigem oleks ehk süveneda. Eurolistis kirjutas hiljuti inimene, kes oli vist Piibli pähe õppinud, sest ta tõi iga lause lõpus Piibli viiteid. Peale selle viitas ta Artur Alliksaarele ja "SL Õhtulehele". Seda lehte mina ei loe. "Sõnumilehte" kunagi võrgust lugesin, sest seal avaldati palju eurokriitilist materjali. Kulbokil oli seal koguni oma eurokriitiline rubriik. Aga ta rääkis, et artiklite läbi surumine läks järjest raskemaks. Ise pole ma sellele lehele kaastööd saatnud. Vahel tuleb mulle kiri, et kas mõne minu blogisissekande võib kuskile mujale üles riputada, aga loa andmise korral seda sellepärast veel ei riputata. On juhtunud ka, et on riputatud. Minu luuletusi on kopeeritud ühest kohast teise ilma mind sellest informeerimata. Täna toimus sünnipäevapidu, kus oli juttu mitmest luuletusest. Ühest rääkisin sellepärast, et olin seda sama peo ajal raamatust lugenud. Nägin riiulis ka kahte oma raamatut, aga mitte kõiki.

0 vastukaja: