neljapäev, mai 14, 2009

Sooviti autogrammi

Mul oli plaanis, et kui Vihmand mind opereerima tuleb, hakkan teda ise opereerima. Praadisin neerud panni peal ära ja seejärel ütlesin, et nüüd nad muutusid kõlbmatuks. Vastati, et muutusid jah.

Ariel ulatas mulle minu raamatu ja ütles, et ma talle selle kingiks. Vastasin hea küll, andes raamatu uuesti Arieli kätte. Tema ütles, et talle see raamat ei meeldi, ulatades selle jälle mulle. Vastasin, et mulle ka ei meeldi. Näitasin riiulist oma vanemat raamatut, et see meeldib rohkem. Üks väike tüdruk oli väga ühe endise klassiõe nägu. Küsisin talt, mis ta perekonnanimi on. Ta ütles võõra nime. Siis ta ilmselt ei olnud klassiõe tütar. Aga ei saanud kindel olla, kas ta kannab ema või isa perekonnanime. Tüdruk hoidis kätt minu taskus. Kui ta selle lõpuks välja võttis, siis hoiatasin, et mina kannatan, kui mulle käsi taskusse pannakse, aga kõik ei kannata. Saabusid välismaalased, et klassiga kohtuda. Ütlesin ühele neist, et ma olen tema sugulane. Ta ei reageerinud. Nähtavasti oli neist minu sugulane siis üks teine. Läksin koridori, kus mulle tuli vastu vanaema, kes tuli ka välismaalastega kohtuma. Välismaalased lahkuma hakates tahtsid, et ma nendega koos kodust läbi läheksin, et neile raamatusse autogramm anda. Ma ei saanud nii kiiresti minema hakata, nagu nad soovisid. Mõtlesin soovitada Raunale, et kui ta pole saanud vahendajalt minu raamatu eksemplaride müügi raha, siis kasutagu ta kõigepealt neid kroone, mis ta on saanud. Wc-s oli uputus, sest paak oli katki. Proovisin vee voolamist peatada, aga varsti katkestasin proovimise, sest kartsin saada paagist elektrilööki.

0 vastukaja: