reede, juuni 19, 2009

Esimene võit

Täna toimus päevakeskuses tavalisest suurema osavõtumaksuga turniir (30 krooni), millel oli 25 osavõtjat. Voore oli 8 ja mõtlemisaeg veerand tundi. Võitis 7,5 punktiga Trohhelev, teine oli 6,5 punktiga Päären ja kolmas 6 punktiga A. Kuusk.

Mina läksin mängima ilma soenduseta, sest eile olin unine ja ei kavatsenud seetõttu täna mängima minna. Aga täna hommikul tundsin ennast paremini ja siiski läksin. Kogusin 3,5 punkti. Esimeses voorus kaotasin A. Kuusele, teises võitsin M. Kure, kolmandas Lõhmust, neljandas Sprivulit, viiendas jõudsin Harujõe vastu arvatavasti viigilisse etturilõppmängu, aga mängisin selle maha. Kuuendas sain võiduseisu Nassari vastu, ta pakkus mõlemapoolses ajapuuduses viiki, ma ei võtnud vastu ja kaotasin ajaga. Seitsmendas viigistasin Jakobiga. Üks pealtvaataja arvas, et oleksin võinud võidu peale edasi mängida. Kaheksandas mängisin Raidväljaga, puudutasin varakult vale nuppu ja alistusin enne käigu nõudmist.

Sprivuli vastu sain esimest korda elus viigist parema tulemuse. Mäng oli umbes selline:

1. e4 d5 2. ed Ld5 3. Rc3 La5 4. d4 c6 5. Oc4 Of5 6. Rf3 Rf6 7. Od2 Lc7 8. 0-0 e6 9. Og5 Rbd7 10. h3 h6 11. Od2 Od6 12. Ve1 0-0 13. Lc1 Kh7 14. Rh4 Vfe8 15. Rf5 ef 16. Od3 Ve1+ 17. Le1 g6 18. Le3 f4 19. Lf3 Ve8 20. Re2 Rh5 21. Lh5 ja vastane alistus siis, kui jõudsime etturilõppmängu, kus mul oli kaks enametturit.

Ajavahemikus 19. maist 18. juunini vaadati minu malesissekandeid sildi alusel 101 korda. Põhiliselt tuldi Vaadeldaja blogist. Hiljuti avastasin, et minu blogile on viidatud ka Maleliidu koduleheküljel, aga sealtkaudu on tulnud ainult üks lugeja. Sildi alusel külastustest on male esikohal, teiseks jääb "ajalugu" ainult 14 vaatamisega.

0 vastukaja: