pühapäev, juuni 21, 2009

Kümme päikest

Meelva köögis pidi toimuma koosolek. Mina pidin selle jaoks ruumi korda tegema. Isa ütles, et mina saan hästi lastega läbi. Ta hakkas ise ühe lapsega sõbralikult rääkima. Algas uputus ja tuli päästepaadiga ära sõita. Kõik päästepaati ei jõudnud. Aga nad pääsesid muul moel ära. Järgmine kord, kui päästepaadiga sõitma hakkasime, küsisin, kas ei peaks paati teiste juurde sõidutama ja neid ka peale võtma. Vastati, et paat läheks liiga raskeks.

Tõnu nimetas Toomast suitsetajaks. Mööda sõitis paat, kus oli teiste hulgas Toomas. Vaatasin, kas ta tõesti suitsetab. Uudistes teatati, et Venemaa pani plahvatama kümme päikest. Putin lisas, et peaaegu oleks plahvatanud ka kõige suurem Venemaa valmistatud päike, siis oleks kogu maailm hävinud ühe päevaga. See plahvatus võis veel toimuda. Olime vanaemal külas. Minu vastas istus Helena. Teises lauaotsas istus Klaus. Oli veel hulk muid inimesi ja kõik rääkisid läbisegi. Tegin ettepaneku valida koosoleku juhataja, kes otsustab, kellele ta sõna annab. Juhataja kandidaadid olime mina ja Klaus. Mõtlesin, et ma jätan endale hääle andmata, siis valitakse juhatajaks Klaus. Ütlesin Klausile, et kui tema juhatajaks valitakse, ei tohi ta ise sõna võtta. Klaus vaidles vastu, et niimoodi jääks mõni oluline asi ütlemata. Soovitasin tal ennast mitte nii tähtsaks pidada. Maaja saatis mind poodi, et ma ostaks kohvikoort ja veel paari asja. Toidupoode oli kaks tükki, üks ühel ja teine teisel pool teed. Üks pood oli suur ja teine väike. Läksin väiksemasse, sest see oli ilusam. Aga selgus, et seal oli tuli kustus ja algas esinemine. Seetõttu läksin ikkagi suuremasse poodi.

0 vastukaja: