teisipäev, juuli 21, 2009

Halb hinne

Läksin kooli. Juba enne klassiruumi sisenemist leidsin laua pealt oma ajaloo kontrolltöö. Olin selle meelega halvasti kirjutanud. Hindeks oli pandud 3-. Hiljuti olin näinud unes, et hakkasin isegi ajaloos halbu hindeid saama, nüüd oli see juhtunud ka päriselt. Olin kirjutanud lühidalt ja vigadega. Juba esimeses lauses oli õpetaja ajavormi parandanud. Ajaloo õpetaja oli Volmer. Kohtusin temaga klassiruumis. Ta küsis, kuhu siis minu suur õppimisvõime jääb, ma olen juba kaks tööd järjest halvasti kirjutanud. Olin seda teinud sellepärast, et ei pidanud keskkooli lõpueksamiteks valmistumist huvitavaks, sest üheksandas klassis olid juba lõpueksamid olnud. Veel enam, ka keskkooli olin juba üks kord lõpetanud. Õpetaja ütles, et minu töö tundub talle kuidagi tuttav. Sellega tahtis ta vist öelda, et see on Kristeri stiilis. Vaatasin, et lõplikuks hindeks ei olnud jäänud isegi 3-, vaid see oli maha tõmmatud ja kirjutatud teise serva asemele 2+.

0 vastukaja: