pühapäev, august 09, 2009

Ruum 0

Oli matemaatika tund. Tunnis olid ka Tristan ja tema sõbrad. Tema sõprade hulgas oli nii poisse kui ka tüdrukuid. Neid ühendas see, et nad kõik huvitusid suitsetamisest ja muusikast. Tristan oli minu pinginaaber. Mina tegelesin tunnis matemaatikaga, aga Tristan ainult kargles muusika järgi. Ma ei teadnud, kus ruumis peab toimuma järgmine tund. Läksin stendi pealt vaatama. Mulle võis olla antud halva käitumise eest direktori käskkiri, mis võis ka stendil väljas rippuda, aga seda ma ei kontrollinud. Vaatasin pikalt ruumijaotusplaani. Lõpuks sain aru, et ma näen, et inglise keele tund tuleb ruumis 0, ma lihtsalt ei tea, kus see ruum asub. Mulle öeldi, et see asub peaukse kõrval. Läksin sinna. Pingid olid paigutatud ringi kujuliselt. Tundi andis õpetaja Kalme. Mina istusin tema lähedal ja otsisin kotist ühte paberit, mida ma kuidagi ei leidnud, aga otsimist lõpetada ka ei tahtnud. Õpetaja ütles, et ma läheks otsiks seina ääres paikneva laua taga, et minu krõbin ei segaks. Kui olin sinna läinud, tuli mulle meelde, et paber võib olla kileümbrises. Sealt ma ta leidsingi.

0 vastukaja: