reede, august 28, 2009

Sulg

Lamasin voodis ja Helina seisis voodi kõrval. Ta saatis mulle kirja. Lubasin, et vastan sellele kolme päeva jooksul. Varasemal ajal olin andnud lubadusi vastata samal päeval. Nüüd mõtlesin, et vast vastan homme. Helina hoidis ühte jalga voodis. Tema jala küljes kasvas suur sulg. Küsisin, kas see on kure sulg. Helina vastas jaa. Küsisin, kas ühte selle osa nimetatakse sule rootsuks. Helina vastas jaa. Küsisin, et aga kas väiksemaid selle küljest hargnevaid osasid ei nimetata samuti sulgedeks. Ütlesin, et sellel on soomused ka küljes. Helina läks minema. Algul tundus, et ta tuleb nüüd teiselt poolt voodit ja pistab voodisse teise jala, aga see tundus ainult korraks. Vennad hakkasid omavahel rääkima. Mõtlesin, et võiks öelda, et liiga palju ingliskeelset juttu. Mulle ütlesid vennad, et tegemist ei olnud Helinaga, vaid ühe tüdrukuga, kes ainult mängis Helinat, aga pettus minus ja läks seetõttu ära. Mõtlesin, et aga kui ma lubaduse andsin, siis Helinale kirja saadan ikkagi. Tegelikult oli see lubadus unenäos antud ja vahel võis juhtuda, et ma ei kontrolli unenäo käiku.

0 vastukaja: