esmaspäev, september 07, 2009

Elasime linna äärel

Täna tänaval kõndides tuletasin meelde luuletusi ja malepartiisid. Nõusid pestes meenutasin avanguteooriat. Nõusid polnud mulle palju jäetud. Panni panin ligunema, sest kohe poleks seda puhtaks saanud. Nõudepesuvahendit mina ei kasuta, kuigi seda koju ostetakse. Hiljuti tuli alumine naaber ütlema, et me laseks kraanist vett vaikselt, muidu tuleb temal kraanikausist solki sisse. Aga torulukksepp on öelnud vastupidi, et ummistused tulevad sellest, kui liiga vaikselt nõristada. Üks minu vend tahtis lapsena torulukksepaks saada. Mina arvasin lapsena, et on olemas selline amet nagu töömees, mille alla kuulusid näiteks ehitajad. Elasime linna äärel ja ehitamist nägime palju. Tulekahjusid oli seal ka palju. Ükskord läks põlema lasteaia õuel hoitav pigi, nii et leegid käisid kahekorruselise lasteaia katusest kõrgemale. Nüüd pandi meile koju kaks suitsuandurit. Ilma põhjuseta häiret need veel ei ole andnud. Keegi nõuab, et suitsunadurit iga nädal testitaks, aga üks mees ütles, et see on loll jutt. Testimise korral võib keegi arvata, et ongi tulekahju, ja infarkti saada. Ükskord kahtlustasin, et mul on infarkt, aga arsti poole ei pöördunud. Kellelgi oli päriselt infarkt, aga ise ta seda ei kahtlustanud.

0 vastukaja: