teisipäev, september 15, 2009

Pudrutaldrikud

Ema tahtis, et me läheksime maale tööd tegema. Mina ei tahtnud minna, muidu oleks kogu päev raisku läinud. Aga tahtsin näidata, et mingit tööd ma siiski teen. Seetõttu otsustasin pesta nõusid. Suure toa laual olid taldrikud, mida hakkasin kokku korjama. Ema hüüdis, et ma seda ei teeks, neist ei ole veel söödud. Nüüd nägin ka ise, et tegemist ei ole kasutatud mustade taldrikutega, vaid neisse olid alles mannapudru portsud söömiseks välja tõstetud. Olin kaks taldrikut juba üksteise sisse pannud, nüüd ma järgmisi kätte ei võtnud. Jäin rahulikuks, ei öelnud midagi ja läksin nende kahe taldrikuga kööki. Isa tuli mulle järele, et minuga pahandada. Võtsin tal ninast kinni. See paistis talle halvasti mõjuvat. Pärast magasin voodis ja hakkasin unenäos kõndima. Kõndisin rõduukseni ja siis pöörasin igaksjuhuks tagasi, et äkki kõnnin päriselt läbi une ja võin kõrgelt alla kukkuda.

0 vastukaja: