esmaspäev, oktoober 19, 2009

Ebameeldiv küsitlus

Loengut pidas vana naine. See oli tema esimene loeng, mida ma kuulama pidin. Ta ütles, et me peame kirja panema, mis organisatsioonidesse me kuulume, kes ei pane, sellele ta ei andesta. Ma ei teadnud, kas ma kuulun mingitesse organisatsioonidesse. Aga naisel olid konkreetsed küsimused. Vastused tuli kirjutada päevikusse. Mulle ülesanne üldse ei meeldinud ja otsustasin, et ei kirjuta päevikusse, vaid päeviku keskelt tõmmatud lehele. Küsimused olid ebameeldivad. Viimane küsimus oli, kas vastaja on olnud prostituut. Naine ise oli enda puhul pannud vastusteks 4 ja 3. See tähendas, et ta oli kolmes kohas prostituut olnud. Kirjutasin algul tema numbrid ümber, aga siis tõmbasin need maha ja kirjutasin enda kohta 0. Naine pahandas, et ma viimase vastuse puhul küsimust ümber ei kirjutanud. Teised küsimused olin kirjutanud. Naine ütles veel, et massimõrvade kohta jättis ta küsimata, massimõrvasid ka sooritatakse, aga neid ei taheta üles tunnistada. Pärast loengut rääkisin klassikaaslastele, et organisatsioon oleks maleklubi, aga selle kohta ei küsitud. Artur ütles, et loengupidaja oli algkooliõpetaja tasemel. Üks klassiõde ütles, et tema organisatsioon on see, et ta paneb trennis palli mängides vormidressi selga.

Mängisin arvutimängu. Ühe juhtiva poliitiku kohta räägiti, et ta pooldab Eesti Euroopa Liidust lahkumist. Mina arvasin, et võibolla ta on Lissaboni lepingu vastu, aga teadsin, et ta pooldab Euroopa Liitu kuulumist. Või valetas ta enne valimisi, et ei poolda, et saada eurovastaste hääli ja pärast jätkata senist poliitikat. Brüsselis toimus suur plahvatus. Öeldi, et see on Euroopa Liidu lõpp. Ohvrite arv ei olnud veel teada. Eesti linnadest hakkasid inimesed põgenema, sest kardeti, et plahvatused võivad meie linnades korduda. Tänaval kõndides ütles üks inimene, et taevas paistavad tuumaseened. Vaatasin neid. Minu arvates võisid pilved ilma tuumaplahvatuseta ka sellise kujuga olla.

0 vastukaja: