esmaspäev, november 02, 2009

Kaks kahte

Minu klassivennad olid leidnud uue harrastuse, millega nad üksteise eeskujul tegelesid. Ütlesin teel sööklasse, et ma ei tee vägivallale mitte mingeid järeleandmisi. Sööklas istusin lauda, kuhu enne mind oli istunud üks tüdruk, kuigi see oli poiste poole peal. Mind võidi tüdrukuga ühes lauas istumise eest peksma hakata.

Oli keemia tund. Pidime kirjutama. Kirjutasin paberile aegamööda mõned read, et siin tunnis on mul raske keskenduda, sest televiisor mängib. Direktor ütles, et kõigile, kes töö ära annavad, paneb ta nelja. Ütlesin, et siis ei saa anda, sest see rikuks veerandi hinde ära. Direktor naeris. Üks õpilane kutsuti vastama. Seejärel hakati kutsuma järgmist. Lootsin, et ei kutsuta mind. Seda ei tehtudki. Üks poiss küsis, kus Martin on. Vaatasin ringi ja näitasin, et Martin istub üksi kahe tüdrukute laua vahel. Artur tuli minu laua juurde ja ütles, et tahab laenata minu paberit. Soovitasin tal oodata. Seda kuuldes ütles direktor, et selle peale tahab ta näha, mida ma olen kirjutanud. Ta tuli ja luges tagurpidi vaadates minu keskendumisraskustest. Ta ütles, et seda ta arvaski. Järgmiseks küsis ta ülesande lahendust näha. Ütlesin, et ma pole veel ülesandeni jõudnud. Direktor ütles, et tunnitöö kaks, kirjutades selle päevikusse. Protesteerisin, et ma kogu aeg kirjutasin. Direktor ütles, et aga mul on aeglane mõtlemine. Sellega ta tahtis vist öelda, et ma peaksin käima mõnes muus koolis. Kaks oli siiski natuke parem hinne kui üks. Ütlesin oma pinginaabrile, et Artur tuli käkki keerama. Direktor kuulis ja ütles, et selle käki keeramise jutu peale ta tahab, et ma läheks eelmise tunni osa vastama. Ütlesin, et ei lähe, ma olen selles tunnis juba hinde saanud ja pealegi ma eelmisest tunnist puudusin. Selle peale kirjutas direktor mulle järgmise kahe sisse. Ütlesin, et ta küsiks siis üle-eelmise tunni osa ka. Direktor ütles, et ei küsi, sest üle-eelmine kord ma olin kohal. Pidin järgmise vastamisega oma keskmise hinde päästma, et mitte veerandit kahte saada. Võibolla olin sel aastal juba veerandiks kahtesid saanud ja nii võis ka aastahinne kaks tulla, aga ma polnud tunnistusi tähelepanelikult uurinud.

0 vastukaja: