reede, detsember 18, 2009

Armeenia teadlane

Maleklubis algas turniir. Sinna oli mängima tulnud ka üks koolipoiss. Ta pandi esimeses voorus minust kõrgemale lauale. Ütlesin, et muidugi, tema reiting on nüüd minu omast kõrgem, eelmisel turniiril läks ta mööda. Aga pika male reiting on ikkagi minul kõrgem. Minu vastane tahtis hakata mängima seisust, kus tema seis oli juba natuke arendatud, minu oma mitte. Sellega ei olnud ma nõus. Hakkasin õiget algseisu peale panema. Aga uues algseisus oli ka valge ratsu juba c5. Hakkasin siiski mängima, sest unenägudes võtab seisu pealepanek nii palju aega, et muidu une ajal mängida ei saagi. Meile tuli külla Armeenia teadlane, kes pidi rääkima rahvatoidust. Isa ütles irooniliselt, et see armeenlane pole ise Eestis elanudki ja teab meie rahvatoidust kõike.

Algas inglise keele tund. Õpetaja hakkas küsima uut osa. Krister jõudis viimasena tundi, ilma midagi halba aimamata. Ta leidis ühe pinginaabri kõrval veel vaba koha. Aga võibolla oli Krister tegelikult kodus õppinud. Olin kodus oma toas. Mängisin, kuidas mängukaamel sööb mängueeslit, sest peab teda taimeks. Ütlesin, et mõnedele on narkootikumide tarvitamine nii meeldima hakanud, et peavad eeslit narkotaimeks. Mänguloomade karbis oli tervelt kolm mänguahvi. Mõtlesin, et need võiks lisaks klaasehetele kuuse külge riputada. Lugesin ette ühe autori luuleread:
Ahv on osav ronija,
oi-oi, osav.

Läksin ahvidega suurde tuppa. Seal istusid diivani peal kaks venda ja nende vahel tita. Üks vend küsis midagi. Küsisin vastu, kas ta räägib minu või titaga. Selgus, et siiski titaga. Paistis, et tita hakkab tasakaalu kaotama ja põrandale kukkuma. Aga vend sai talle enne käe ette.

0 vastukaja: