teisipäev, detsember 15, 2009

Jõe ragin

Minu õde kaitses täna edukalt doktoritööd ja saab meie pere esimeseks doktoriks. Kahjuks oli töö inglise keeles. Mart Laari aastal 2005 kaitstud töö oli küll eesti keeles.

Kui asusin kodust teele kirjandusmuuseumi poole, siis ma kaitsmise tulemust veel ei teadnud. Kui eile olid jõel alles esimesed jäätükid, siis tänaseks oli jäätumine kõvasti edasi läinud ja jõgi voolas ragisedes. Kirjandusmuuseumis sai mul pastakas tühjaks. Ostsin koduteel ülikooli raamatukogust kaks uut. Arve tuli 20 krooni ja alles siis hakkasin raha otsima. Selgus, et rahakott oli koju jäänud ja täpselt 20 krooni mul taskus oligi. Millal ma eelmine kord pastakat ostsin, peaks ka blogis kirjas olema. Siis kirjutasin, et samas kioskis leiti pastakad kapist, mistõttu nimetasin seda letialuseks kaubaks. Täna olid samasugused pastakad leti peal. Müüja küsis mult veel, kas ma šokolaadi ei taha. Kodus üle kontrollides selgus, et teises taskus oli siiski veel raha, aga kioskis tundus see tasku tühi.

0 vastukaja: