reede, detsember 25, 2009

Koduleheküljest tuba

Kirjutasin magistritöö edasiarendusena doktoritööd. Olin kirjutanud mustandi ühelt paberilt teisele ümber puhtamalt. Nüüd hakkasin kirjutama järgmisele. Siis taipasin, et pean juba arvutisse puhtandit kirjutama. Hiiemaa astus uksest sisse ja ütles, et ma pean pealkirja selle ka lisama, et fašismi on vaadeldud laste seisukohalt. Mina olin pealkirja hoopis lühendanud ja sealt fašismi üldse välja jätnud. Olin pannud pealkirjaks "Vaateid ja vaatekohti". Varjasin pealkirja käega, aga lõpuks võtsin käe pealt ära. Mõtlesin, et pean pealkirja tõesti välja vahetama, sest praegune pealkiri on kogemata võetud Medijaineni raamatupealkirja "Saadiku saatus" kõla järgi. Hiiemaa juhendas ühte üliõpilast, kes kirjutas talle Aafrika kohta kursusetööd. See üliõpilane ei teadnud, et mina olen juba sel teemal kirjutanud.

Terve tuba oli minu kodulehekülge täis. Kappide otsas oli nimetatud, mille vastu need võitlema peavad, kes tahavad saada klubi liikmeks - Euroopa Liidu ja muude asjade vastu. Särgava ütles, et mõned on hakanud pikka juttu rääkima, et tarka muljet jätta, aga sellega just lolli mulje jätnud, parem rääkida lühidalt. Ma polnud nõus. Selleks, et kõik läbi mõelda, tuli minu arvates rääkida pikalt.

0 vastukaja: