pühapäev, detsember 20, 2009

Pimedate ööde turniir

Pimedate ühingus toimus pimedata ööde kiirmaleturniir. Algas see tegelikult valgel kellaajal, aga lõppes tõesti pimedas. Seal majas on alati külm. Vahepeal räägiti, et maja soojustati, aga mina pole erinevust märganud. Täna seletati ära, et pimedatel ei ole raha ja nad ei jõua kõvemini kütta. Minul on vist veel kõige väiksem külmataluvus, sest esialgu olin mina ainuke, kes oli jopiga. Pärast pani ka ainult üks inimene peale minu jopi selga. Pärast bussipeatuses umbes samade riietega seistes oli mul isegi soem kui turniiri kõige külmematel hetkedel. Seejuures kraadiklaas näitab koju jõudes -11. Aga mängimist ma siiski ei kahetse.

Turniiril oli 20 minutit mõtlemisaega, pimedatel nägijatega mängides 25+15. Osavõtjaid oli 26. Esimeseks tuli Särgava, teiseks Päären, kolmandaks Kapp, kes oli ühtlasi parim pime. Parim naine Volpert, parima noore nimi ei jäänud meelde.

(TÄIENDUS: Nüüd on kättesaadav ka tabel.)

Mina tegin esimeses voorus mustadega pimedate laual Koppeli vastu sümmeetrilises seisus viigi. Teises voorus kaotasin valgetega Narusbergile, aga enne mõlemapoolset ajapuudust tundus minu seis parem. Vist kolmandas voorus võitsin valgetega Põvvatit ajaga enametturiga seisus. Edasi kaotasin mustadega Puisile, kelle vastu lükkasin etturid d3 ja e4, aga e4 kukkus ära. Samuti mustadega kaotasin Metsojale, kes kahis f6 vankri ratsu vastu ja sai lisaks ettureid. Kuuendas voorus mängisin noore vastase G. Lille vastu valgetega, kes kaotas Hispaania avangus etturi e5 ja sai samalt väljalt ratsule ja odale etturikahvli, aga seisu võiduks realiseerimine nõudis mult siiski kõvasti mõtlemist. Viimases voorus mängisin mustadega Volperti vastu. Tal oli paremat värvi oda, edasi sai ta enametturi, aga lõpus sain etturi tagasi ja pakkusin viiki. Vastane võttis vastu, kuigi mul oli aega vähe. Seega kogusin 3 punkti 7-st.

0 vastukaja: