teisipäev, märts 16, 2010

Värviteleviisoreid enam pole

Tundsin ennast teisipäevast saadik natuke haigena. Mõni päev käisin väljas ja mõni päev mitte. Laupäeval ütlesin, et mina sünnipäevale ei lähe, sest tunnen ennast haigena. Minuga hakati pahandama, et niimoodi minevat ühiselu väga raskeks. Pühapäeval hakkasin oksendama ja kraadisin esimest korda. Oli 39 kraadi palavikku. Aga tuju oli hea. Lamasin voodis ja naersin. Täna on kehatemperatuur juba peaaegu normaalne. Vahepeal on kõik teised ka haigeks jäänud ja osad juba paranenud. Aga inimesel võib lisaks ägedale haigusele olla samal ajal ka kroonilisi haigusi. Mõnel olevat olnud kaks puugihaigust korraga. Puugihooajani pole enam palju aega jäänud. Keegi otsis blogist otsingumootoriga midagi vaktsineerimise kohta, mitte küll puugihaiguse teemal. Sõna "puuk" üks tähendus on ka "kratt". Marakratt võib ka midagi varastada. Mis ei tähenda, et täiskasvanu seda ei teeks. Ajalehes joonistatakse mürakarude koomiksit, kus tegelasteks on suured karud, aga mürakaru sõna tähendas varem samuti last. Täna mõtlesin, et kui ma noorem olin, siis kasutati sõna "värviteleviisor", aga nüüd pole seda enam kuulnud. Praegustel värvilistel televiisoritel on võimalus värvid maha keerata, aga ma ei tea, kas keegi seda teeb. Mustvalget fotot peab mõni värvilisest paremaks. Üks põhjendus on ka see, et mustvalge säilib kauem. Ma olen kuulnud lugu sellest, kuidas välk lõi arvutisse sisse ja sellepärast said kõik peol tehtud fotod korraga hukka. Kui minu onupoeg läks pulmareisile, oli kaasas fotoaparaat ilmutamata pulmafotodega ja fotoaparaat varastati ära. Vargad on halvad inimesed. Vaesus varastamist ei õigusta. Ise ma olen koolist õpikuid salaja koju tassinud, aga nüüd kahetsen seda. Vahel võibolla ei tehta vahet varastamisel ja leidmisel. Ükskord laenasin ühele klassivennale tööõpetuse tunnis nuga. Tunni lõpus unustasin tagasi küsida ja ise ta ei andnud. Järgmine päev ütles klassivend, et jättis selle noa tööõpetuse klassi, aga sealt seda ei leidnud. See oli Soomest ostetud nuga ja koolis olid kõik selle pärast kadedad. Kui tsiteerisin oma blogis narkomaania teemalist artiklit, kus oli uuritud, kui paljud narkootikumi tarvitajatest või mittetarvitajatest on relva kooli kaasa võtnud, siis võibolla läks taskunuga ka relvana arvesse. Aga mina seda kooli viies ei mõelnud üldse sellele, et seda saaks relvana kasutada. Kurja sellega siiski tehti. Üks klassivend lõikas oma ranitsa tükkideks ja teine saagis koolipinki.

0 vastukaja: