neljapäev, mai 13, 2010

Sattusin meeleavaldusele

Asutati Maleliit. Tegelikult oli see juba palju aastaid olemas, aga uuesti asutamisega sai ta Spordiliidu liikmeks. Maleliidu liikmeks astujad pidid kirjutama alla lepingule, millega nad kohustusid osalema turniiril. Mina pidin mängima Arturiga. Artur ei olnud eriti malega tegelenud, aga kavatses võita ja irvitas koos oma sõpradega. Hoiatasin teda, et kui ma mängin halbade inimestega malet, siis ma tavaliselt võidan. Artur valis Prantsuse kaitse. Mängisin avanguvariandi peale, aga siis tuli meelde, et olin raamatust lugenud, et see variant on mustale parem.

Tulin kirjastusest ja kõndisin Vanemuise mäest alla. Seal toimus meeleavaldus euro kasutuselevõtu vastu. Osalejaid oli päris palju, kuigi mitte väga palju. Jäin rahva hulka seisma, et kõnelejaid kuulata. Kõneleja hüüdis mikrofoni, et saabus Simo Runnel, saadame teda koduni. Mulle tuli meelde, et rahvas hüüdis Jeesusele algul hosianna, aga pärast lõi ta risti. Ja kui poleks hosianna hüüdnud, siis vist poleks risti ka löönud. Üks tüdruk astus minu juurde ja küsis, kas ma olen euro vastane. Vastasin, et hääletasin Euroopa Liitu astumise vastu. Tüdruk küsis, millistel põhjustel. Vastasin, et sellepärast, et meie elu oli juba niigi hea. Tüdruk ütles, et see ei ole huvitav, ja läks eemale. Mõtlesin, et kui mulle oleks esitanud sama küsimuse mõni teisest soost ja teises vanuses inimene, siis oleksin vastanud midagi muud. Läksin kodu suunas edasi. Turu ja Võidu silla vahel hakkas üks musta habemega vene mees mulle selja tagant zdrastvui hüüdma. Vaatasin korraks selja taha ja ütlesin strast-strast.

0 vastukaja: