reede, mai 07, 2010

Teede hargnemine

Sain teada, et kui abiellujatel on lapsi, siis ei pea laulatusel mitte ainult abiellujad käest kinni hoidma, vaid nende käest peavad hoidma ka nende lapsed. Vaidlesin sellele vastu, et nendel laulatustel, kus mina olen käinud, küll nii ei ole tehtud. Aga kui ma järele mõtlema hakkasin, siis ei tulnud mul kedagi meelde, kellel neist selleks ajaks lapsi oleks olnud. Pidime täna minema ühte pulma. Inimesed asusid kõik koos teele. Ühes kohas hargnes tee kaheks. Enamus inimesi läks ühte teed, aga mina, Pille ja mõned Pille vanused tüdrukud teist. Mina kõndisin nende taga. Aga vahemaad meie vahel kasvasid, nii et ma nägin veel ainult ühte eeskõndijat ja tedagi vaevu. Ise ma teed ei tundnud. Aga lõpuks jõudsid kõik minuga sama teed läinud korraga uuesti sellesse kohta, kus tee hargnes. Jätkasime teed seda rada mööda, kust olid läinud ülejäänud juba enne. Nüüd vahetasime kohad, et mina läksin ees ja tüdrukud minu taga. Sisenesin ühte majja, kus pidin minema mööda millegi hunnikuid üles ja jälle alla. Niiviisi sain üleni briljanditolmuga kokku. Ütlesin mõttes, et sain taas hakkama mägedega ja sain hakkama ka orgudega. Taipasin, et kohe olengi kuningalossis päral.

Pidin sõitma maleturniirile. Tahtsin selle jaoks välja magada, aga nagu turniiride ajal varemgi, ärkasin juba väga vara hommikul. Võtsin sahtlist vanad spordilehed ja hakkasin neist malenurkasid välja lõikama. Üks partii jagunes mitme veeru vahel ja lõikasin iga veeru eraldi välja ja liimisin kokku. Seletasin ühele maletajale, et need malenurgad ei ole minu välja lõigatud, vaid juba minu vanaisa. Täpsustasin, et selle malenurga lõikasin siiski ise. Vanaisal olid osad lõikamata jäänud. Ütlesin, et minu vanaisa tegeles kõigi spordialadega, aga spordilehest lõikas välja ainult malenurkasid, nagu minagi.

0 vastukaja: