laupäev, mai 22, 2010

Tehnika

Strandberg koostas uut tehnikasõnaraamatut. See oli viimasel ajal juba mitmes. Isa ütles, et kogu aeg need tehnikasõnaraamatud. Ta tundis vist kohustust kõik uued raamatud läbi vaadata, aga samal ajal see teema ei pakkunud talle suurt huvi. Ütlesin, et Teaduste Akadeemia 100. aastapäeva raamatut koostatakse ka. Hakkasin kahtlema, kas saab juba 100. aastapäev olla, kui see asutus oleks justkui alles Pätsi presidendiks oleku ajal asutatud. Pille oli öelnud, et enne tuleb meil toad korda teha ja alles siis saab televiisorit parandama hakata. See tähendas, et kõigepealt tuli üles leida televiisori parandamise õpetus. Ütlesin, et ma tean, see on Salora. Ma ei tea täpselt, kus see raamat on, aga kuskil olen näinud. Siis tuli meelde, et meil on uus televiisor Sony, nii et võibolla see raamat enam ei aitagi. Uue televiisori raamatut ma ei tundnud. Hakkasin siiski otsima. Kõigepealt vaatasin plaadikappi. Ütlesin, et ma tean küll, et seal ei ole, aga ma vaatan süstemaatiliselt. Plaadikapis oli peale plaatide ka pabereid, mis olid grammofoni pealt kõrvale tõstetud. Selgus, et seal oli ka peaaegu otsitaval teemal pabereid, kuigi siiski natuke teisel.

0 vastukaja: