teisipäev, juuni 08, 2010

Hääled läbi une

Mõtlesin välja järgmise teksti:
Asi ei ole täiuslik, pea on täisid täis.
Pead tuleb puhastada, siis on ta täita.
See ülesanne tuleb täita.

Lauk kirjutas oma blogis, et tuleks teha fotosid. Panin sinna alla kommentaari, et Oudekkile võib fotosid ümbrikus ka saata. Lauk vastas, et ehhee, seda ongi tehtud. Mõtlesin, et nüüd võidakse arvata, et ma saadan Oudekkile rohkem kirju kui Helinale. Ümbrikus kirjutasin Helinale, ja Oudekkile ainult elektrooniliselt. Või olin siiski Oudekkile ümbrikus raamatuid saatnud. Aga rohkem ei saanud saata, sest ta võis olla Helinast kergemini ära kolinud ja ma ei teadnud tema uut aadressi. Või minu kommentaari põhjal võidi arvata, et mina arvan, et Lauk saadab Oudekkile kirju, või et ma soovitan, et ta hakkaks saatma. Mõtlesin kirjutada teise kommentaari, et ma vabandan, ma ei saa ise ka aru, miks ma nii teemast mööda kommentaari panin. Aga ma ei tahtnud ühele sissekandele kahte kommentaari lisada.

Magasin oma voodis, teades, et see on unenägu ja tajudes oma asendit väljaspool unenägu. Hüüti mitu korda minu nime, aga ma ei hakanud selle peale silmi lahti tegema, sest ei saanud kindel olla, et need hääled ei ole minu enda ettekujutus. Selleks, et mind äratada, oleks vist tulnud mind puudutada. Siis kuulsin esikus ukse avamise häält, mis oli kindlasti päriselt. Selle peale ma ärkasin, aga jäin kohe uuesti magama, ilma et oleksin jõudnud ennast liigutada. Raadiost hakkas kostma juttu, mis võis olla samuti minu ettekujutus, aga kuulasin tähelepanelikult, sest jutu sisu võis õige olla isegi juhul, kui päriselt sellist juttu ei räägitud. Raadios räägiti, et juba algab uus majanduskriis. Eelmine polnud veel lõppedagi jõudnud. Rääkija ütles, et asi sai alguse sellest, et ühes listis pakuti suuri laene. See oli tema idee, aga üks listi liige rakendas seda edukalt mujal, asutades Taanis laene pakkuva digitelevisiooni.

0 vastukaja: