pühapäev, august 29, 2010

"Sirp" blogidest

Viimases "Sirbis" avaldas hulk inimesi arvamust kirjandusblogide kohta. Põhiartikli autor arvas, et seda, kui hea blogi on, näitab lugemisprogrammis registreeritud lugejate arv. Selles ma kahtlen, sest mina panen lugemisprogrammi põhiliselt need blogid, kus enam uusi sissekandeid ei lisandu või kus need ilmuvad liiga harva. Kui ma tean, et blogi on mõtet iga päev uuesti avada, siis ma teda lugemisprogrammi ei pane, kui ta pole just nii tähtis, et tahaks teda arhiveerida.

Teise kirjutaja soovitus oli blogis mitte unenägusid avaldada, kuna neid on võimalik analüüsida. Ma ei ole selle vastu, kui minu unenägusid analüüsitakse, kui seda tehakse lähtudes mõistusest, mitte dogmast. Iga koolkond tõlgendab unenägusid erinevalt. Arutasime kodus seda kirjutist. Mina ütlesin, et suur unenägude analüüsija Jung avaldas oma unenäod ka. Isa küsis, mida seal analüüsida, see on ju näha. Ütlesin, et mina analüüsin kõike, mida ma loen, kui aega on. Isa soovitas, et ma analüüsiks parem majandust, see olevat veel hullem kui unenäod.

0 vastukaja: