esmaspäev, august 02, 2010

Ta arvas, et see tähendab katastroofi

Klaus ütles, et sügisel võib majanduse olukord väga halvaks minna. See tuli sellest, et praegu oli põud ja sellele võis järgneda nälg. Märkasin, et taevas on ebatavaline vaatepilt. Ütlesin teistele, et nad vaataksid üles. Klaus seletas, et see vaatepilt tähendab, et atmosfääri ülemises osas on külmaks läinud ja varsti jõuab külm ka alumisse ossa. Ta arvas, et see tähendab katastroofi ja et selle vastu aitab metsade süütamine. Mina leidsin, et kliimamuutused ei ole nii kiired ja et need ei ole majanduse olukorraga seotud. Taevast hakkas sadama midagi, mille eest pidi kindlasti katuse alla varjule saama. Läksin Paide sauna, kus oli meie vana korter. Ütlesin, et siin on ikka õige korteri lõhn.

Mängisin maleturniiril. Läksin enne järgmise vooru algust maleklassi. Selle ees rippusid turniiritabelid. Üks poiss hakkas halvustavalt rääkima, kui vähe punkte mul on. Vaidlesin vastu, et mul on punkte hoopis palju. Aga ma ei saanud aru, miks tabelis ei lähe punktide arv järjest suuremaks, vaid suuremad ja väiksemad numbrid on vaheldumisi. See poiss vaatas ilmselt mõnda väiksematest numbritest. Voor hakkas pihta, aga ma ei leidnud kohta, kuhu pean istuma. Hakkas tunduma, et kaks esimest lauda on teises ruumis. Läksin sinna. Seal oli tõesti enne mind juba kolm mängijat. Minu laud oli vastase suunas kaldu. Ütlesin, et niiviisi ei saa mängida. Hakkasin kahtlustama, et mind meelitati sellesse ruumi ainult selleks, et õiges ruumis minu kellal tiksuda lasta. Turniir sai läbi. Ma polnud saanud ühtegi kaotust. Olin kaks mängu võitnud ja ülejäänud viigistanud. Seega pluss kaks nagu viimasel kiirturniirilgi. Tugevatest ei olnud ma mänginud ainult esikoha saanud Kanepiga. Nüüd pidi minu pika male reiting rekordkõrgusele kerkima. Mul oligi hästi läinud vist sellepärast, et olin mänginud ainult tugevatega. Nõrkade vastu ma nii hästi mängida ei osanud. Kõndisin kodu suunas. Blogis mõtlesin kirjutada, et hea tulemus muutis mind enesekeskseks ja ma ei vaadanud teiste paremate kohtade saajate nimesid.

0 vastukaja: