laupäev, september 11, 2010

Reklaamid magamistuppa

Volpert ja Brežnevi tütar tulid jalutamast. Volpert ütles, et tal on külm, kuigi tal oli mantel seljas. Minul ei olnud isegi teksajakiga külm. Mõtlesin, et kui ma unenäo üles kirjutan, siis ei kirjuta ma "Brežnevi tütar", vaid tema eesnime Liida, nii nagu ma ka vendadest kirjutan eesnime pidi, mitte ei nimeta neid isa lasteks. Ütlen kellelegi, et meil on siin Brežnevi tütar ja Nõukogude Liidu meister. Ainult et mul tekkis küsimus, kuidas saab Brežnevil nii noor tütar olla. Kuna Brežnev oli juba surnud, ei oleks tema tütar tohtinud olla emast noorem. Ärkasin oma voodis, sest keegi tuli tuppa reklaame üles kleepima ja pani selleks laetule põlema. Tõnu ütles talle, et kõik teised on küll saanud reklaamid kleebitud pimedas. Selle peale pani see inimene laetule kustu ja laualambi põlema. Aga ülejäänud reklaamikleepijad olid tegutsenud päris pimedas ja polnud meid äratanud. Kui ta läinud oli, läksin vaatama, mis reklaami ta tooli peale kleepis. Tõnul käis laua peal arvuti. Küsisin, kas võib panna log off. Tõnu vastas, et võib küll, aga et ma paneks kolmanda variandi, mitte neljanda. Kui oli log off pandud, ütlesin, et parem oleks panna shut down. Tõnu ütles Hennule, et ta mind aitaks. Sain ise arvuti kinni ja ütlesin, et mõtlesin ise välja. Tõnu ütles Hennule, et ma mõtlesingi ise välja. Tõusin lendu ja lendasin vannituppa. Kui tavaliselt unenägudes ei taha vannitoa tuli süttida, siis täna põles ta juba enne, kui mina üldse lülitit vajutasin. Vannitoas võtsin riided seljast. Riideid seljast võttes olen tavaliselt ärganud, aga täna seda ei juhtunud. Otsustasin, et lendan korteri kõik ruumid läbi, sest täna ma enne ei ärka. Hakkasingi lendama. Üle rõdu ääre ei julgenud ma siiski lennata, et mitte päriselt kukkuda. Mõtlesin, et võin kukkuda ka siis, kui ma lendamist unes ei näe. Neisse tubadesse, kus oli inimesi, oli lennata ebameeldiv, sest ma võisin päriselt ilma riieteta unes kõndida. Kui kõik ruumid olid läbi lennatud, lendasin esikusse, et panna riided selga ja kõndida välja. Aga ma ei osanud enam jalgu maha panna. Sain siiski üles-alla hüppama hakata. Seda tehes korrutasin: "Lisaks üks hüpp, üks hüpp."

0 vastukaja: