laupäev, oktoober 23, 2010

Kodulehekülg võib omanikku vahetada

Hakkasin kaustikusse kirjutama. Tahtsin kirjutada nii, et iga lause kasvaks välja eelmisest. Aga seekord otsustasin enne iga lause kirjutamist mõelda pikalt, et kogu jutt oleks omavahel seotud. Olime Peedul vanaema suvilas. Toomas ja Maria panid teri purki. Tahtsin neid aidata, aga mul läks mitut erinevat sorti muid teri hulka. Need tuli ühekaupa välja korjata.

*
Ükskord olid Paide naabrid oma pööninguakna kinni müürinud. Praegu vaidlesid inimesed selle üle, kes saab minu kodulehekülje endale. Tänaval kõndides tulin mõttele, et kui lehekülg on minu tehtud ja seal on minu tekstid, siis ei pea keegi teine seda endale saama. Aga olin ise oma testamendis lubanud, et annan selle teistele. Testament pidi jõustuma siiski alles pärast minu surma. Vaatasin ühte elektronposti aadressi, mida ma polnud ammu vaadanud. Kui loodi mingi uus aadresse pakkuv koht, läks see algul moodi, aga hiljem unustati, sest reklaamikampaania sai läbi. Sillal kõndis minu ees kaks naist. Läksin ühest neist mööda, aga kohe läks tema omakorda minust mööda. Mul hakkas palav ja võtsin riideid vähemaks. Kohe võtsid riideid vähemaks ka need kaks naist. See tähendas, et sillal oli soem või et ilm läks just praegu soojemaks.

0 vastukaja: