laupäev, november 20, 2010

Hakkan joonistama originaalsemaid pilte

Isa rääkis, et ühe mehe naisel tekkis rahapuudus ja sellepärast ei lasknud ta enam meest koju sisse, et kulusid kokku hoida. Ta keeras korteri ukse lukku ja mehel polnud taskus isegi raha, ainult korterivõti. Mees ostis endale uue korteri ja pidi ka oma raamatu väljaandmise ise kinni maksma. Küsisin üle, kas raamatul oli 155 lehekülge või pidi mees raamatu väljaandmise eest maksma 155 000 krooni. Isa ei vastanud. Ta hakkas magama minema. Enne küsis ta mult, kas mul on homme malevõistlused. Vastasin, et malevõistlus on pühapäeval, minu meelest homme on laupäev.

*
Panin oma blogisse võrgust otsitud pildi, millel oli puuarhitektuur. Kui ma vaatasin seejärel blogikataloogi edetabelit, olid seal peale minu pildi ka kõik teised sissekanded samas stiilis puuarhitektuuri või puumööbli piltidega. Seettõu mõtlesin, et ma pean endale muretsema joonistusprogrammi, millega saaks ise originaalsemaid pilte joonistada. Kuigi mul seda programmi veel ei olnud, mõtlesin juba välja, millise pildi ma sellega joonistada tahan.

0 vastukaja: