reede, november 19, 2010

Hotelli nimi ununes

Näitlejad valmistusid prooviks. Klaus ütles, et kõige rohkem on teda ära tüüdanud lapsnäitleja. Lapsnäitleja oli ise enda kohta öelnud, et tema on kõige tähtsam näitleja. Ja varem oli Klaus ise ka öelnud, et kõige parem on lapsnäitleja. Nüüd ütles ta, et see lapsnäitleja kasutab ainult šabloonseid võtteid. Mina mõtlesin, et siis võiks soovitada võtta mõni teine lapsnäitleja. Ja praegune lapsnäitleja pidi täiskasvanuks saades saama sama heaks nagu kõik teised näitlejad, ükskõik, kui palju teda kritiseeritakse. Panin malenuppe karpi. Panin ühte karpi vist rohkem kui ühe komplekti nuppe. Mulle öeldi, et mul ei ole vaja maletrenni teha. Vaidelsin vastu, et on küll, ma tahan oma mängutaset tõsta. Ja lisasin, et avangus olen ma juba kõigist tugevam. Üks naine tuletas meelde, et ükskord rääkisin ma ühe vägivaldse anekdoodi. Ta ütles, et on selle anekdoodi tegevust korduvalt unes näinud, aga ei mäleta, kas juba enne anekdoodi kuulmist või alles hiljem. Mina olin kindel, et need unenäod tulid tal alles anekdoodi kuulmise peale. Rohkem ma ei kavatsenud seda anekdooti kellelegi rääkida. Olime Paides. Kõik vennad sõitsid üksteise järel Tartusse, aga mina ikka veel magasin. Ahi küdes. Mul tekkis hirm, et võibolla on siiber kinni. Selle kontrollimiseks tulin voodist välja ja püüdsin ärgata, aga see oli raske.

*
Hotellis puhkes tulekahju. Ülemistel korrustel viibiv paljas mees hakkas ilma riidesse panemata põgenema. Koridoris põgenes talle vastu paljas naine. Naine tahtis põgeneda esimesele korrusele ja välisuksest välja. Mees ütles talle, et välisukseni ei pruugi pääseda, lähme parem katusele. Nad läksidki katusele, kust mees helistas tuletõrjesse. Kuna ta ei mäletanud hotelli nime, ei teadnud tuletõrje, kuhu täpselt tulema peab. Tuletõrjeautod hakkasid mööda linna ringi sõitma ja tulekahju otsima.

0 vastukaja: