esmaspäev, november 22, 2010

Kes kodus käis?

Praadisin muna. Isa hakkas kassetti kuulama. Ta küsis, kas mina ka seda head kassetti kuulanud olen. Loomulikult ma olin, sest see oli minu oma. Mulle ei meeldinud, kui teised minu kassetti kuulasid. Pealegi võis mõne koha peal tulla laul, mis isale ei meeldi.

*
Läksime ühte tuppa, kus tuli pesta. Krister ja Artur rääkisid, et keegi oli suure osa ühesõnalistest pealkirjadest tagasi lükanud. Ma teadsin omast käest, et minu luuletuste puhul oli ka ühesõnalisi pealkirju kritiseeritud. Nemad ütlesid, et pealkiri "Kukk" oli heaks kiidetud, aga "Kana" mitte, sest kanasid olevat vähemalt kaks. Krister ja Artur ronisid enne pesemist lae alla, kus olevat lava. Mulle see eriti lava ei meenutanud, aga mõtlesin, et võin minna ükskõik millisesse kõrgemasse kohta, soem on seal ikka.

*
Isa ütles, et Tõnu elas vahepeal kodus, aga nüüd on jälle kadunud. Klaus vastas, et see, kes vahepeal kodus käis, ei olnudki vist Tõnu, sest tal olid natuke teistsugused näojooned. Mina ütlesin, et eile saatsin Tõnule kirja, kus küsisin, kuidas ühte võrgulehekülge sulgetakse, ja sain ka vastuse. Võis ka olla, et Tõnu seisis mu selja taga ja ütles vastuse suuliselt.

0 vastukaja: