esmaspäev, märts 21, 2011

Meistrikandidaadid otsas

Tartu meistrivõistlustel on Vorobjovil 6, Peebol 5, Seljodkinil 4, Reimaal ja Trohhalevil 3,5 punkti. Mina mängisin täna mustadega Seljodkini vastu. Avangus jäi mul vangerdus tegemata, aga vankrilõppmängu jõudes tundus seis umbes võrdne. 63. käigul olin siiski sunnitud alistuma. Vastasel jäi aega 3 minutit 19 sekundit ja minul 5 minutit 10 sekundit. Ainuke saavutus on see, et jäin jälle viimasena mängima. 6 vastasest on 5 olnud minust kõrgema järguga, viimases kolmes mängus neid enam ei tule. Aga tõenäoline on, et kui valikturniir oli minu kõige edukam pika mõtlemisajaga turniir, siis finaalist kujuneb kõige halvem. Treenimist jätkan kindla süsteemi järgi, aga nüüd tegin sellesse muudatuse, et ei vaata mitte 2 tundi nädalas partiisid, vaid 1 tund ja teisel tunnil lahendan selle asemel ülesandeid. Esimesel õhtul lahendasin ära 20 kergemat sorti ülesannet. Neist ühe üle ei pidanud ma mõtlema, vaid tundsin ära, et paari kuu eest üks mees näitas seda seisu.

0 vastukaja: