reede, aprill 22, 2011

Supisegaja ja raadiosegaja

Täna kirjutan vabal teemal. Või kui palju mälestusi kirja panna, muutuvad muud teemad vähem vabaks, sest ei taha neid mälestusi enam hästi teist korda hulka segada. Eile soovitati mul lõunaks hernesuppi soendada, aga selle asemel segasin kama. Kaks päeva järjest ei tahtnud kama segada, nii et täna soendasin ikkagi hernesuppi. Kõige rohkem kartsin, et ta läheb kõrbema, sest vennal ükskord üks supp läks. Ja täna lõi kõrbemaminekuks eelduse see, et samal ajal tahtsin ka eelmise söögiaja nõusid pesta, mitte kogu aeg segada. Õnneks kõrbemaminekut ei tulnud. Aga soendasin suppi suurema koguse kui vaja läks. Kõiki suppe ma küll ei söö, aga hernesupp kuulub söödavate hulka. Herned ei olnud nii pehmed kui vahel. Enne kuivatamist on herned pehmemad. Eile mõtlesin, kas Supilinna ei võiks nimetada Salatilinnaks, kui salatid on tavaliselt maitsvamad. See mõte tuli sellepärast, et ajalehes kirjutati Supilinna päevadest. Need toimuvad ikka samadel kuupäevadel kui aastal 2004. 2004 toimetasin "Eesti ajaloo" viimast köidet. See lükkas magistritöö kaitsmist edasi. Juhendaja juba rääkis minu isale, et ma olen ära kadunud. Peale "Eesti ajaloo" toimetasin keeleliselt ka oma magistritööd. Bakalaureusetöö toimetamisel mind aidati, aga magistritöö puhul sain abi ainult võõrkeelse kokkuvõtte osas. Selle tõlkisin ka kõigepealt ise. Iseseisvust nimetati vanasti pikemalt ise oma jalgadel seismiseks. Jalgadel seismine tähendab seda, et midagi on jalgade all. Selle eest, mis on jalgade all, tuleb maamaksu maksta. Rohelised tahtsid teha vastupidi, et maavarade eest riigi kodanikele maksta. Kodulinnud ja kodumaa linnud ei lange kokku. Vanasti olevat äratuskellaks olnud kukelaul, aga ma pole kuke häälega äratuskella kuulnud. Seda olen küll kuulnud, et mobiiltelefon teeb kassi häält. C. Kass olevat maleliidu presidendi kohast loobunud, aga ma ei tea, kas uus president ka valiti. President Meri kuulutati üks aasta pressivaenlaseks ja järgmisel pressisõbraks. Kui ajakirjanikud valivad enne riigipresidenti pressipresidendi, siis võivad lugejad selle põhjal valida, kas lehte tellida või mitte. Nõukogude võim pani segajaid peale ainult välisraadiojaamadele, aga tänapäeva lehed teevad võrguväljaannete lugemist ise raskemaks.

0 vastukaja: