esmaspäev, mai 23, 2011

Haigused sagenevad

Kui reedel sääsed mul varakult une ära ajasid, tuli juba meelde, et magamatuse korral hakkavad haigused kergemini külge, nagu ma lugenud olen. Pühapäeva õhtuks oligi haigus käes. Täna hommikul oli 39 palavik. Vahepeal langes see nii palju, et lootsin juba, et õhtul ei pea enam aspiriini võtma, aga nüüd ma kaalun juba uuesti võtmist. Ma ei saa aru, ma olen rohkem higistanud kui külmavärinaid tundnud, aga palavik on jälle kerkinud. Praegu peaks kella järgi üks päeva kõrgemaid kehatemperatuure olema. Aga praegu ma tunnen jõudu mõni lause kirjutada, hommikul arvasin, et ma ei kirjuta täna midagi. Põhiliselt olen pikali olnud. Lubasin täna ühe töö üle anda, aga haiguse tõttu jäi see tegemata. Võibolla homme saadan kellegi teisega ära. Aga ma tahtsin minna veel ühte arvu muuseumist otsima ja seda ma küll praegu teha ei saa.

0 vastukaja: