esmaspäev, mai 09, 2011

Põgenemine tunnist tundi

Helina kutsus mind mail.ee postkastis vestlusele. Esimestel katsetel ei õnnestunud mul seda avada, aga lõpuks õnnestus. Helina kirjutas, et 1. jaanuaril oli vestlus maas, aga järgmisel päeval hakkas tööle. Ta lisas, et jaanuari alguses vestles ta seal esimest korda kahe aasta jooksul oma abikaasaga. Mõtlesin, et ta lubas mulle mitte oma perekonnast kirjutada, aga nüüd ikkagi kirjutas.

*
Olin mänginud Reeliga malet ja kaotanud. See oli mul talle teine kaotus järjest. Mõtlesin, et võin talle kaotada, sest me olemegi olemuselt umbes ühe tugevad. Meil pidi tulema kehalise kasvatuse tund, aga põgenesime selle eest füüsika klassi. Füüsika õpetaja ei ajanud meid ära. Artur ja Krister rääkisid, et ma tegin hiljuti ühest asjast esimese foto.

*
Sõitsin koos Hennuga autoga. Henn sõitis mööda kõnniteid. Algul vaatasin enda ette, aga kui aknast välja vaatasin, läksin paanikasse. Paanika vältimiseks otsustasin rohkem mitte välja vaadata.

0 vastukaja: