esmaspäev, mai 02, 2011

Suur kaheksa

Matemaatika õpetaja kirjutas tahvlile tabeli. See tuli täiesti täpselt vihikusse ümber kirjutada ja pähe õppida, aga mul ei olnud nägemine nii täpne. Minu ees istuvad Krister ja Artur ütlesid minu kohta midagi halvustavat. Pigistasin neid selle eest käega. Õpetaja ütles, et jälle ma alustasin kaklust. Vastasin, et ma ei mäleta, milles asi oli, aga mina ei alusta kunagi. Mõtlesin, et tuleb välja, et need, keda ma olen kõige rohkem unes näinud, on need, kes on mind kõige rohkem kiusanud. Pinginaaber Lauri K. tõukas mind toolilt põrandale. Ta lükkas mind nii kõvasti, et kukkus mulle ise otsa. Aga õpetaja arvas, et mina tõmbasin Laurit.

*
Olin kirjandusmuuseumis. Seal oli inimesi, kes minust rääkisid. Mõtlesin, et nad kasutavad seda ära et ma kunagi ei reageeri. Seekord otsustasin reageerida. Aga klassivend, kes oli minust rääkinud, läks minu lähenedes joostes uksest välja. Enne lahkumist läksin nime ja kasutatud materjale külastajateraamatusse kirja panema. Olin kasutanud 85. aasta "Postimeest". Aasataarvu kirja panema hakates tegin 8 teistsuguse kui teda muidu kirjutatakse. Hakkasin seda kahetsema ja sodisin ta üle. Sodisin tükk aega ja kaheksa läks järjest suuremaks. See kattis juba palju ridu. Teise numbri tegin tavalise. Et mind ei karistataks, ütlesin ise töötajale, et ma tegin kogemata kasutajateraamatusse kaheksa valesti, aga edaspidi ei kavatse ma seda teha. Siis märkasin, et ma olin vahepeal teinud lainelist joont, mis ei saanud kuidagi kogemata olla. Ütlesin, et vahepeal ma proovisin teha kunstipärast joont. Lisasin, et see-eest panin ma vähemalt ajalehe nime kirja. Aga kontrollides selgus, et olin seda teha unustanud. Panin ta kirja nüüd, ja vähemalt selle kirjutasin normaalse käekirjaga.

0 vastukaja: