kolmapäev, juuni 08, 2011

Inglise keeles arvutamine

Meil oli inglise keeles tagasi vana õpetaja. Vahepealse õpetaja ajal polnud mul meeles olnud kodus õppida, aga vana õpetajaga oli see paremini meeles ja hakkasin õppima igaks tunniks. Ma ei olnud küll kindel, kas see päästab kooli viimasel veerandil kahe saamisest. Täna läks tundi ainult kolm inimest. Kordasime seda, kuidas väljendada inglise keeles liitmist, lahutamist, korrutamist ja jagamist. Selle selgeks õppimisest ei piisanud, sest kui õpetaja andis praktilisi ülesandeid, tuli alles mõelda, kuidas väljenduda. Lisaks sõnadele tuli tunda ka abivalemeid, et teada, mis järjekorras tehteid teha.

*
Mina tegin maletrenni igal aasta päeval, aga olin turniiril viimaste hulgas. Klaus seevastu tegeles malega ainult üks päev aastas, aga sai turniiril esikoha. Võibolla oli ta lihtsalt minust andekam. Olime kahekesi vanaema korteris. Klaus vaatas ristsõna, mida ma olin kunagi lahendanud. Enamust ruute ma polnud osanud täita, aga Klaus teadis kohe, mis sinna tuleb kirjutada. Arvasin, et asi on selles, et lahendasin ristsõna palju aastaid tagasi, kui ma ei olnud veel nii tark kui praegu. Aga kui ma hakkasin teda nüüd edasi lahendama, ei osanud ma ikkagi eriti hästi. Võibolla aegamööda pidid sõnad välja kooruma. Vastuseks olevad laused olin kohe ära kirjutanud. Lahendamise käigus oli võimalik ka asju raamatutest järele vaadata, aga seda ma ei viitsinud hästi teha. Hakkasime vanaema poolt ära minema. Enne tuli otsustada, milliseid raamatuid kaasa võtta.

0 vastukaja: