laupäev, juuni 04, 2011

Päikse tuuma tükeldamine

Mängisime väikse arvu osavõtjatega maleturniiri. Kõik pidid omavahel mängima kaks partiid järjest. Enne Inglise suurmeister Adamsiga mängimist ütlesin, et ma lähen kõigi vastu võitma. Kaotasin talle mõlemad mängud. Pärast mängu lõppu näitasin protokolle, et üks neist kahest mängust oli huvitavam kui teine. Eestist osales peale minu veel Volpert. Meil oli kuidagi õnnestunud ennast nii tugevale turniirile välja mängida. Volpertil lõid vahel vanad suurmeistri oskused välja. Žirinovski vaatas, kellega tal viimasena mängida jääb. Kui ta nägi, et see olen mina, vangutas ta pead, sest ta teadis, et võib mulle kaotada. Aga enne seda jäin eelviimases voorus vabaks. Vaatasin pealt Tulva mängu, kes oli kolmas Eestist osaleja. Tulva meelitas vastase Päikse patta ja pani kaane peale. Seejärel tõstis ta Päikse tuuma laua pealt maha. Aga kuna tal tuli meelde, et nuppe võib laualt kõrvaldada ainult seoses löömisega, pani ta tuuma lauale tagasi. Ta tükeldas selle väikesteks tükkideks, et seda nõrgestada. Mina aitasin vahepeal kaasa, kuni mul tuli meelde, et ma ei tohi seda teha, kuna see pole minu mäng. Mõtlesin, et aga võibolla on kõigil üksikutel tükkidel ka lipu käimisulatus.

0 vastukaja: